تجارت الکترونیک (اصول کسب و کارهای مجازی)

195,000 تومان
محل قرارگیری تصویر مدرس

 اصول تجارت الکترونیک

چراتجارت اکترونیک ؟

در حال حاضر با توسعه فناوری اطلاعات وارتباطات و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان بیش از 70 درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند و حجم قابل توجهی از بازار، تجارت و خرید و فروش در بستر اینترنت و تجارت الکترونیک صورت می گیرد.سهم تجارت الکترونیکی از اقتصادی جهانی در حال عبور از 20 درصد است و بسیاری از افراد با راه اندازی کسب و کارهای نوین اینترنتی یکی از فعالان بازار دیجیتال هستند.آنهایی که قبل از شروع به کار و یا در ابتدای کار با آموزش پیشرفته اند قطعا موفق تر بوده اند.تجارت الکترونیک یا E-Commerce در بسیاری از دانشگاه ها به عنوان یک درس سه واحدی در مقاطع مختلف ارائه میشود.زمانی ما می توانیم وارد یک بازار اقتصادی شویم که با آن به صورت پایه ای و علمی آشنا باشیم. مبانی آنرا بدانیم تا بتوانیم به صورت تخصصی و حرفه ای در بخشی از آن فعالیت کنیم.مدت ها بود که دنبال فرصتی بودم تا درس تجارت الکترونیکی که در دانشگاه تدریس می کنم را در قالب یک محتوای آموزشی برای مخاطب عمومی ارائه کنم. از آموزشگاه آنلاین استارت آباد تشکر می کنم که این فرصت را برای من فراهم کرد تا این محتوا تولید و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.در دوره های آموزشی کسب و کارهای اینترنتی کمتر به بیان اصول، مفاهیم، کاربردها و انواع بازار خرید و فروش و خدمات در بستر EC پرداخته می شود و ما با فعالانی در بازار EC مواجه هستیم که با اصول این بازار آشنا نیستند.

آنچه در دوره اصول تجارت الکترونیک خواهید آموخت:

در این درس شما با تاریخچه، تعاریف و مفاهیم تجارت الکترونیک آشنا می شوید. سپس به بررسی محیط کسب و کار در تجارت الکترونیک و انواع بازارelectronic commerce (EC) می پردازیم تا درنهایت  شما با انواع سیستم های پرداخت الکترونیکی آشنا شده  واصول اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای مجازیرا به صورت پایه ای و علمی آموزش ببینید.لذا این دوره آموزشی با بیانی ساده تدوین شده تا همه افرادی که علاقمند به فعالیت دراقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک هستند بتوانند در کمترین زمان و به آسانی و کاملا اصولی با EC آشنا و پس از آن وارد دوره های آموزش تخصصی شوند.شرکت در این دوره را به تمامی فعالان و افراد علاقمند به حوزه تجارت الکترونیک توصیه می کنیم. چرا که یادگیری اصولی و صحیح آن می تواند شما را در مسیر درست موفقیت کسب و کارهای مجازی قرار دهد.
۱

تجارت الکترونیک، تاریخچه، تعاریف و کاربرد

0:0

۲

مروری بر تجارت الکترونیک (محیط و مدل EC، GDP، شیوه های پرداخت EC)

0:0

۳

بازار الکترونیکی: انواع بازار، فروشگاه الکترونیکی و پورتال، واسطه گری

0:0

۴

بازار الکترونیکی: کتالوگ، حراجی ها، رقابت در اقتصاد دیجیتال

0:0

۵

خرده فروشی در تجارت الکترونیکی – بخش اول

0:0

۶

خرده فروشی در تجارت الکترونیکی – بخش دوم

0:0

۷

رفتار مصرف کننده، بررسی و تبلیغات - بخش اول

0:0

۸

رفتار مصرف کننده، بررسی و تبلیغات - بخش دوم

0:0

۹

تجارت الکترونیکی B۲B - بخش اول

0:0

۱۰

تجارت الکترونیکی B۲B - بخش دوم

0:0

۱۱

بازارهای مبادله ای B۲B، دایرکتوری ها و سایر خدمات پشتیبانی

0:0

۱۲

سیستم های پرداخت الکترونیکی

0:0

این دوره فاقد جزوه می‌باشد.
این دوره فاقد آزمون می‌باشد.
متاسفانه مدرکی یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *